poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Świeżo Malowane Poniedziałki - Gradient po raz drugi (IsaDora nr 729 Marzipan + nr 712 Ocean Drive + nr 711 Miami Blue + Bell French Manicure nr 010)

Witam Was ciepło w Lany Poniedziałek :) Póki co jestem suchutka i raczej to się nie zmieni do końca dnia, ale miłośnikom tradycji życzę solidnego lania :)


Dzisiaj, zgodnie z obietnicą, mam dla Was kolejny gradient, tym razem trzykolorowy wykonany lakierami IsaDory - limonkową zielenią nr 729 o nazwie Marzipan, miętą idealną, czyli nr 712 Ocean Drive, oraz cudownym błękitem nr 711 Miami Blue. Całość przykryłam bezbarwnym lakierem z delikatnymi, srebrnymi drobinkami - Bell French Manicure z numerem 010. To mój drugi gradient i jestem z niego bardzo zadowolona :)

Zostawiam Was ze zdjęciami:
(1 warstwa Sally Hansen Nail Rehab X, 1 warstwa IsaDora nr 729 Marzipan, gradient wykonany metodą gąbeczkową, 1 warstwa Bell French Manicure nr 010, 1 warstwa Sally Hansen Insta-Dry, z którym muszę się rozstać bo zgęstniał i niestety bąbluje, co widać na zdjęciach)




I jak Wam się podoba?

23 komentarze:

  1. podoba się! pojęcia nie mam, jak się robi takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Ja gradient ogarniam od paru ładnych miesięcy i w końcu mi się udało, a naczytałam się chyba miliona tutoriali :)

      Usuń
    2. ja się nawet za to nie zabieram, chętnie pogapię się na cudzych paznokciach ;)

      Usuń
  2. Super wyszło! Rozkręcasz się Moja Droga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabieram rozpędu, spodobało mi się :) O gradiencie na pazurkach marzyłam od dawna :)

      Usuń
  3. o wow, nie wyobrażam sobie żebym kiedykolwiek ogarnęła technikę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam, metodą prób i błędów w końcu mi się udało :) Duma mnie rozpiera :)

      Usuń
  4. Obłędnie to wygląda :-) W wolnym czasie spróbuję wyczarować coś takiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej niż wcześniej - chyba się wciągnęłas w to. :)
    Mokra byłam wczoraj, oj mokra... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkręciłam się w temat :)
      Czyli z tradycji stało się zadość, ja suchutka, jak co roku :P

      Usuń
    2. Mnie kuzyni wyciągnęli i była bitwa. Trochę nie fair - oni sobie wzięli duże pistolety, a ja dostałam marne jajko do strzelania. :D Potem doszli do wniosku, że mogą dać mi pistolet. Na końcu atakowali mnie z węża ogrodowego. :D

      Usuń
    3. Z węża ogrodowego? No to łobuzy, taką nierówną walkę zorganizować :P

      Usuń
  6. Piękne kolory, szczególnie błękit.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie! Lubię takie delikatne połączenie kolorów - chętnie podstawię i swoje łapki do malowania :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapraszam, zapraszam, postaram się wymalować gradient idealny :)

      Usuń
  8. Ale pięknie! Gradient idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nawet nie wiesz, jaką mi radochę sprawiłaś określeniem "idealny" :*

      Usuń
  9. Świetne połączenie kolorów :) Wygląda świetnie ;) czuć wiosne

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)