czwartek, 28 marca 2013

Ach te piaski i pastele...

Dzisiaj wpadam z krótką notką z zapowiedziami.

Pierwsza z nich to wiosenna kolekcja lakierów Inglota :) Do wyboru mamy 10 nowych odcieni w radosnych kolorach, gdybym mogła przygarnęłabym najchętniej wszystkie, a zwłaszcza fiolety :D

źródło: fanpage Inglota na www.facebook.com
Moje typy 386-388 i 381. Jakie są Wasze?
Druga zapowiedź dotyczy tego co w najbliższym czasie znajdzie się na moich pazurkach i niewątpliwie trafi na zacne strony tegoż bloga :) Skuszona tym i tym postem pat18s odwiedziłam www.mintishop.pl i czym prędzej zakupiłam dwa piaskowce od Barry M. Zgadniecie, które kolory wybrałam?

Tak więc można z całą pewnością stwierdzić, że piaski i pastele zawładnęły moją wyobraźnią :)

Pozdrawiam,
E.

16 komentarzy:

  1. Pastele są piękne, ale bardzo niewdzięczne. Bardzo trudno się nimi maluje, smużą, trzeba dużo warstw... i chyba u każdego producenta takie coś...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dziś zakupiłam 383 :) ale zupełnie inaczej wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjęciu jakoś kolekcja mnie nie zachwyca.. Jestem ciekawa co będzie gdy odwiedzę inglota :P

    OdpowiedzUsuń
  4. juz zacieram na nie łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie 382 i 385 też są piękne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://paulinapaula13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Inglot ma bardzo fajną gamę kolorystyczną swoich lakierów. Niestety jakoś nie zapałałam do nich miłością, mimo że kolory są naprawdę fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie potrafię wybrać tych, które podobają mi się najbardziej :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. 389 wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. 387 i 389 chyba najbardziej mi się spodobały:) Najchętniej przygarnęłabym je wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 385 387 to moje typy. Ale wszystkie cą cudowne O_O

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Inglot ;) lakierki super :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)