poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Świeżo Malowane Poniedziałki - Golden Rose Holiday nr 70

Hej!

Dwa tygodnie temu pokazałam Wam moje lakierowe nabytki z ostatnich miesięcy, wiele z Was w komentarzach prosiło o pokazanie białego piasku z Golden Rose. Dzisiaj spełniam Wasze prośby i przedstawiam Wam białą błyskotkę z piaskowej rodziny GR.


O kolekcji Holiday z moich ust padło już wiele słów zachwytu, nie inaczej będzie tym razem :) Lakier nakłada się świetnie, wysycha w tempie ekspresowym, a na paznokciach prezentuje się fantastycznie. Jedyną jego wadą jest fakt, że jest dosyć szorstki i może zaczepiać o ubrania.

Golden Rose Holiday nr 70 to półtransparentna, mleczna baza z zatopionymi milionami  małych, złocistych drobinek i nieco większymi płatkami opalizującymi na delikatne złoto, róż i zieleń. W słońcu mieni się wprost obłędnie. Na zdjęciach na paznokciach mam dwie warstwy lakieru i wciąż prześwitują spod niego końcówki, jeżeli ktoś nie lubi takiego efektu polecam nałożenie trzech warstw, przy tak szybkim wysychaniu nie będzie to stanowiło większego problemu :)






Jak Wam się podoba?

32 komentarze:

  1. oooo :D bardzo ładny, fajnie wyglądałby w połączeni z nudziakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że na takie połączenie nie wpadałam? Mogłoby być ciekawie :)

      Usuń
  2. To czepianie sie do ubran strasznie mnie denerwuje, ale mimo to je kocham <3 ten jest rownie sliczny jak i pozostale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za tym nie przepadam, ale piaski i tak uwielbiam :)

      Usuń
  3. Według mnie to idealny lakier na zimę :D Wygląda jak iskrzący się śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie o tym samym pomyślałam, ale wygląda ciekawie :)

      Usuń
    2. Taki śnieżek, macie rację :)

      Usuń
  4. sama nie wiem :p może na zimę... taki śnieżny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama stwierdziła, że idealny byłby do ślubu :) Na zimę będzie idealny :)

      Usuń
  5. piękny, jednakże mam uraz do piachów GR... :-/ :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jeden GR też nie podpasował, ale resztę uwielbiam :)

      Usuń
  6. Myślałem, że będzie wyglądał kiepsko ale efekt jest świetny, nalozyla
    bym tylko kolejna warstwę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie podobają się te lekko prześwitujące końcówki :) Początkowo też miałam mieszane uczucia co do niego, ale kiedy znalazł się już na paznokciach to byłam zachwycona :)

      Usuń
  7. W okresie świątecznym sprawdzi się idealnie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny :) bardzo kojarzy mi się ze śniegiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo ładnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma coś w sobie :) I tak, określenie "elegancki" bardzo do niego pasuje :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Już wiem co będę nosiła zimą kiedy zmęczą mnie ciemne kolory :)

      Usuń
  11. golden coraz piękniejsze wprowadza lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak do nich zaglądam to coś przygarnę, tyle ładnych rzeczy mają :) Ciekawa jestem czy trafią do nas neonowe piaski.

      Usuń
  12. Cudny ,śnieżny piasek. Zakochałam się:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak na niego patrzę to dochodzę do wniosku, że wcale Ci się nie dziwię, bo ja go lubię z każdą minutą coraz bardziej :)

      Usuń
  13. Muszę się za nim rozejrzeć, bo chcę go! :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)