poniedziałek, 3 czerwca 2013

Świeżo Malowane Poniedziałki - Misslyn Velvet Diamond nr 59 i nr 85

Dzisiaj postawiłam na mani w soczystych, intensywnych barwach z piaskowym wykończeniem. Tym razem z mojej licznej już piaskowej rodzinki przedstawiam Wam dwóch braciszków (lub jak kto woli siostrzyczki) od marki Misslyn: złocisty pomarańcz (nr 59) i intensywny kobalt (85).


Oba lakiery, mimo, że są tej samej firmy, różnią się nieco od siebie. Ale zacznę od podobieństw. Przede wszystkim bardzo szybko wysychają, kryją już przy jednej warstwie. Oba mają mocno iskrzące wykończenie o lekko metalicznym połysku, które jednak bardziej jest widoczne w przypadku pomarańczy. Kobalt jest nieco subtelniejszy, jakby welurowy. W dotyku są dosyć szorstkie jednak z czasem powierzchnia się "wyciera" i staje gładsza. Co je różni? Konsystencja. Pomarańcz jest rzadki, ale nie zalewa skórek, świetnie się go nakłada, natomiast kobalt jest gęstszy, bardziej ciągnący, może sprawiać trudności i przez to nakładać się nierówno. Niemniej jednak efekt jaki daje wart jest zachodu :)





Przypadły Wam do gustu?

Bardzo podobają mi się piaski od Misslyn, mają świetną pigmentację i wykończenie. Są bliźniaczo podobne do lakierów Zoya z kolekcji Pixie Dust Summer. Wg mnie pomarańcz to idealny zamiennik Beatrix, a kobalt jest niemal identyczny jak Liberty.

Pozdrawiam Was mocno i piaskowo :)
E.

19 komentarzy:

  1. Nie lubię piaskowców ale ten niebieski to bym chętnie przygarnęła...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomaranczowy bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja:) oba bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niebieski jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańczowy cudowny ;)
    Mam pytanie, gdzie można je dostac i oczywiście za ile? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena kształtuje się w granicach 25 zł. Kosmetyki Misslyn dostępne są w drogeriach Hebe i w prywatnych drogeriach. Ja swoje kupiłam w osiedlowej drogerii.

      Usuń
  6. kurcze piaski opanowały blogosferę, a ja nie mam żadnego, nie może tak być! ;p
    Twój duet całkiem udany :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże !!! przepiekny jest ten kobalt :) kupiłabym taki lakier , ale gdzie moge je znaleźć ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Misslyn dostępne są w Hebe i w prywatnych drogeriach.

      Usuń
  8. Bardzo ładnie razem wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają pięknie, ostatnio zachwyciłam się kolorami lakierów tej firmy w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)