środa, 26 grudnia 2012

Urodzinowy Pierrot - Pupa Pierrot Make Up Kit

Cześć!

Prezenty rozdane, brzuch napełniony smakołykami, więc postanowiłam naskrobać świąteczno-urodzinową notkę. Tak, tak, wczoraj miałam urodziny i zostałam obdarowana chyba najsłodszym kosmetycznym gadżetem :) Przedstawiam Wam Pierrota!
To cudo jest częścią świątecznej kolekcji marki Pupa – Pupa Show, w skład której poza Pierrotami wchodzą jeszcze laleczki Pupa Doll (małe i duże), Puposki (skojarzenie z matrioszkami jak najbardziej słuszne), paletki–kopertówki, paletki-koszyczki, wszystko utrzymane w wesołym klimacie z charakterystycznym motywem Arlekina. Oczywiście jako zadeklarowana Pupomaniaczka ze szczęścia prawie oszalałam :)

Pupa Pierrot to paleta do makijażu zamknięta w plastikowej laleczce (do wyboru sześć wzorów). W jej skład wchodzą:
- matowy róż do policzków,
- 4 połyskujące cienie do powiek,
- 7 błyszczyków,
- aplikator do cieni (to ta kuleczka przy cieniach i różu, zapomniałam go wyjąć do zdjęć, ale jest okropnie nieporęczny, zdecydowanie polecam pędzelek),
 - lusterko.

Kolory kosmetyków są neutralne, będą pasować większości z nas. Mnie najbardziej zachwycił róż oraz cień i błyszczyk w kolorze wina.
Cienie są średnio napigmentowane, dobrze się ze sobą łączą, można nimi wyczarować zarówno świeży makijaż na co dzień jak i intensywny wieczorowy look, zawierają drobinki, które ładnie rozświetlają spojrzenie, jednak bez tandetnego efektu, nie osypują się i długo się trzymają, na bazie są nie do zdarcia.
Błyszczyki są transparentne, lekko barwią usta podbijając ich naturalny kolor. Nie wysuszają. Dają fajne uczucie, jak po zastosowaniu balsamu do ust.
 Róż jest matowy, co mnie bardzo ucieszyło. Ma kolor przybrudzonego różu, który ładnie ożywia cerę.

A oto i on, Pan Pierrot w całej swej (w sumie niewielkiej) okazałości:




Lubicie takie gadżety, czy wolicie jednak tradycyjne opakowania kosmetyków?

Mam dla Was jeszcze video promujące Pupa Show Collection:



4 komentarze:

  1. ja uwielbiam takie gadżety- ten jest słodki po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paletka :)
    Cudnie będzie wyglądała na toaletce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam ^^ Jest cudny i pięknie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)