czwartek, 24 stycznia 2013

Wiosna nadchodzi wielkimi krokami - zapowiedzi wiosennych kolekcji makijażu (cz. II)

Cześć!

Aura za oknami doprowadza mnie do istnego szału, zima jest naprawdę fajna, ale na pewno nie w mieście. Bezpieczne, a może raczej czyste, dotarcie do pracy graniczy z cudem, na zaśnieżonych chodnikach odstawiam ewolucje godne mistrzyni świata w łyżwiarstwie figurowym na lodzie i śmiem twierdzić, że przeskakiwanie przez zaspy idzie mi znacznie lepiej niż olimpijczykom bieg przez płotki. A w autobusach, tudzież tramwajach zawsze ogrania mnie lęk, że przy gwałtownym hamowaniu wyrżnę się prosto w to błocko zalegające na podłodze chyba od zeszłej zimy... No nic, ponarzekałam sobie trochę, ale mam dla Was za to w nagrodę kolejne zdjęcia promocyjne wiosennych kolekcji makijażu, tym razem pokaże Wam propozycje ArtDeco, IsaDory, Pypy i nową wiosenną kolekcję lakierów OPI inspirowaną krajami Europy Centralnej w tym także Polską! Tak, tak, dobrze widzicie :)

To zaczynamy!

ARTDECO - BUTTERFLY DREAMS
pojedyncze cienie do powiek o wykończeniu "duochrome":
#267 Fresh Water – turkus
#297 Rosy Heart Throb – brzoskwinia
#255 Aero Spring Green – mięta
#285 Lilac Passionflower – fiolet

 sypkie cienie do powiek:
#59 Frosted Spring – miętowa zieleń
#74 Blue Breeze – niebieski
#81 Rose In Love – róż

konturówki do ust:
#72 Orange Tulip – pomarańcz
#76 Sweet Red – róż
pomadki do ust:
Hydra Lip Color
#08 Hydra Soft Coral – koral
#10 Hydra Soft Pink – róż
Perfect Color Lipstick
#18 Innocent Kiss – nude
#61 Orange Tulip – pomarańcz
Art Couture Lipstick (matowe wykończenie)
#258 Cream Sweet Red – połyskujący róż
#265 Cream Spring Fever – ciemny zgaszony róż

róż do policzkó: #38 Fresh Love
podkład: #15 Smooth Vanilla

lakiery do paznokci (od lewej):
#235 Spring Is In The Air
#245 Iridescent Butterfly Wings
#248 Spring Fever Pink
#264 Shimmering Orange Crush
#266 Iridescent Pink
#271 Shade of Innocence

ISADORA - BELLA VITA
 
 
 poczwórne cienie do powiek: IsaDora Gelato 49 Eye Shadow Quartet
 róź do policzków: IsaDora Pink Blossom 06 Perfect Powder Blusher
pomadki do ust: IsaDora Ballerina 60 / Cappuccino 62 / Biscotti 63 Jelly Kiss Lipstick
 błyszczyki: IsaDora Bubble Gum 29 / Noisette 41 Moisturizing Lip Gloss
 konturówki do ust: IsaDora Nude Skin 28 / Candy Pink 29 Perfect Lip Liner
 rozświetlacz na łuk brwiowy: Isadora Eyebrow Lifter/Highligting Pen
lakiery do paznokci: IsaDora Macchiato 752 / Rosette 753 / Bella Vita 754 / Pistacchio 755 Wonder Nail
PUPA MILANO - 50's DREAM


 pomadki do ust Miss Pupa:
# 105 Apricot
# 05 Peach Rose
# 305 Candy Pink
# 306 Hybiscus Pink
 cienie do powiek Luminys Silk:
# 03 Dusty Beige
# 501 Apricot
# 201 Candy Pink
# 602 Intense Green
róż rozświetlający: # 001 Illuminating Rose/Peach Rose/Candy Rose

linery:
# 002 Intense Green
# 001 Brown Violet

 
lakiery do paznokci:
# 110 Rose White
# 516 Apricot
# 215 Candy Pink
# 515 Spicy Orange

I na sam koniec coś dla kochających lakiery do paznokci - najnowsza, wiosenna kolekcja OPI - EURO CENTRALE Collection:

od lewej: Suzi’s Hungary AGAIN, My Vampire is Buff, Polka.com

od lewej: You’re Such A Budapest, A Woman’s Prague-ative, I Saw… You Saw… We Saw… Warsaw

od lewej: My Paprika is Hotter Than Yours, OPI…Eurso Euro,  Hands Off My Kielbasa!

od lewej: Can’t Find My Czechbook, Oy-Another Polish Joke, Vant To Bite My Neck?

zestaw miniaturek zawiera kolory: Can’t Find My Czechbook, Suzi’s Hungary AGAIN, You’re Such A Budapest, Oy-Another Polish Joke
źródło wszytskich zdjęć: www.google.pl/images
Osobiście jestem zauroczona kolekcją ArtDeco, w szczególności paletką i cieniami, z IsaDory z chęcią znalazłabym w soim kuferku paletkę i lakier Macchiato (nr 752). Tym razem kolekcja Pupy odrobinę mnie rozczarowała, jest ładna, ale nie porywająca, na pewno będę chciała na żywo obejrzeć lakiery i róż. Kolekcja OPI bardzo, ale to bardzo mi się podoba, nie wiem, czy to przez fakt, że inspiracją dla jej stworzenia był także nasz kraj, czy to przez świetne nazwy (moja ulubiona to Hands Off My Kielbasa!). Chociaż kolekcja na Victoria's Beauty ma się pojawić dopiero w lutym, ja już widziałam zestaw miniatur w Autoryzowanym Salonie O.P.I - Manicure Express i wcale bym się nie obraziła gdybym miała go w swojej pokaźnej kolekcji razem z brokatem Polka.com :)
Nie wiem jak Wam, ale mnie bardziej podobają się zaprezentowane dziś propozycje niż te marek selektywnych, które pokazywałam TUTAJ. Wiem jedno: chcę wiosnę! Jeśli nie za oknem, to chociaż w moim magicznym kosmetycznym kuferku :)

A Wam wpadło coś w oko?

5 komentarzy:

  1. taaak... w tę kiełbasę będzie się trzeba zaopatrzyć jak już się w sprzedaży pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. OPI dało tak genialne nazwy i piękne kolory, że najchętniej kupiłabym wszystkie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aotahi & Marce7ina zgadzam się z Wami w 100%. Kolekcja jest już dostępna w Autoryzowanych Salonach O.P.I - Manicure Express, widziałam ją na żywo i jest naprawdę udana. Chyba skuszę się na miniaturki. A nazwy są naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te pastele ;) Artdeco jak zwykle cudne opakowania, sama paletka niczego sobie, ale musiałabym przetestować na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja już mam te pastelowe cienie, od razu robi się wiosenniej, jak patrzę do lustra ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)